mandag 22. august 2011

Vafler og transvestitter

Hæpp,

skal forsøke å ta det kjapt og galt. Poenget med denne bloggen var jo for å samle informasjonen om alle mine taperslige nettaktiviteter på ett sted, og i det siste har jeg kastet bort riktig så mange timer på mitt eget lille leksikon, det såkalte WikiMaud.
Den største nyheten der er vel kanskje at jeg har forlatt Wikidot til fordel for Wikispaces, ettersom sistnevnte er langt enklere i bruk - om enn også noe mindre fleksibel - slik at terskelen for å rable i vei er langt lavere. Ja, også er ikke reklamen så prangende der. wikimaud.wikispaces.com altså.

Nye artikler har likevel kommet til. En del av dem er nokså kortfattede av seg, men noen er usaklig lange også. Mye gjenkjennelig stoff for gamle Kvitsund-travere, bare så det er sagt. Dette er hva du kan lese langt og lenge om, grafisk fremstilt (trykk på bildet):





Det var det, de øvrige er for små til at jeg gidder nevne dem. Du finner artikkeloversikten HER. Og bare så det er klart, så er WikiMaud åpen for bidrag - og nå trenger du ikke engang være registrert for å herje i vei! Er et kommentarfelt (Discussion) over enhver artikkel også. Hint, hint.

Hau så lenge <3 

2 kommentarer:

Hildebilde sa...

Ingen hilsen til meg? :(

Minimaud sa...

Oi. Skal huske på det til neste gang!