lørdag 13. november 2010

News! News! Nyhende!

Alrighty!

Etter den overveldende responsen på mitt første blogginnlegg, som ble lagt ut for et par timer siden, er tiden moden for å la hensikten skje fyllest. Eller noe. Går på noen slags tabletter om dagen, det virker som om det krøller til språket mitt, for alt jeg skriver ser for meg litt sånn halvfeil ut.

Anywho, av rivende viktig aktivitet i det siste kan først og fremst nevnes at to gamle "klassikere" har blitt hentet frem fra de dødes tjern. Eldst og klokest av disse er nettsiden kalt The Spirit of the Nation. For dem som ikke kjenner til den siden, inneholder den krønikene om turen til Tanzania som ble foretatt i januar-februar 2007, supplert med en mengde bilder samt et knippe videosnutter.

Den andre godbiten som har blitt hentet frem fra glemselen er WikiMaud, ditt foretrukne alternativ til Wikipedia. Og her ventes det å skje ting fremover! Per akkurat nå er det ikke så veldig mye å skryte av der, men for spesielt interesserte anbefales det å ta en titt på de finfine artiklene om Per Trygve og ikke minst The Leather Pants. I nær fremtid kan du forhåpentligvis lese deg klokere på emner som Sebastian og de tre chinchillaene Finny, Peaches og Britney, samt kaffetrakteren Aromaboy.

2 kommentarer:

Smygfisken sa...

lover å være mer dedikert leser i fremtiden. ;)

Minimaud sa...

Åh, takk <3
Da er det bare å informere Hildefjas, så har jeg nådd så langt jeg kan!